En Ust
Menü Altı
Menü Altı
Genelİç HaberlerManşetSon Dakika

Mahkum, hastaneden firar etti!

Lefkoşa’da uyuşturucu suçundan dolayı hükümsüz tutuklu olarak Merkezi Cezaevi’nde bulunan ve rahatsızlığı nedeniyle hastanede tedavi gören bir kişi, firar etti.

Polis, firarinin bulunması için aramalarını sürdürürken, kamuoyuna da çağrı yaptı.

Polis Basın Subaylığı’nın açıklamasına göre, uyuşturucu suçundan hükümsüz tutuklu olarak cezaevinde bulunan ve rahatsızlığı nedeniyle Lefkoşa Dr. Burhan Nalbantoğlu Devlet Hastanesi’nde tedavi gören Mohamed Amine Khereoubi, bu sabah hastaneden firar etti.

Khereoubi’nin fotoğrafını da basına dağıtan polis, firariyi görenlerin
en yakın polis merkezine haber vermelerini istedi.

Diğer Haberler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir




Enter Captcha Here :

Başa dön tuşu