En Ust
Menü Altı
Menü Altı
Genelİç HaberlerKıbrısManşet

İskele Belediye Başkanı Sadıkoğlu rahatsızlanarak hastaneye kaldırıldı: Sağlık durumu iyi

İskele Belediye Başkanı Sadıkoğlu rahatsızlanarak hastaneye kaldırıldı: Sağlık durumu iyi

İskele Belediye Başkanı Hasan Sadıkoğlu, bu sabaha karşı rahatsızlanarak Gazimağusa Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı. Başarılı bir operasyon geçiren ve sağlık durumu iyi olan Sadıkoğlu, 1 hafta dinlenmenin ardından görevine dönecek.

İskele Belediye Başkanı Hasan Sadıkoğlu, bu sabaha karşı rahatsızlanarak Gazimağusa Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı.

Genel Cerrahi Uzmanı Dr. Mustafa Kalfaoğlu tarafından gerçekleştirilen operasyonun başarılı geçtiği bildirildi.

Sağlık durumu iyi olan Sadıkoğlu, tedbir amaçlı bir süre hastanede gözetim altında tutulduktan sonra yaklaşık 1 hafta zorunlu istirahat edeceği ve ardından görevine geri döneceği öğrenildi.

Diğer Haberler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir




Enter Captcha Here :

Başa dön tuşu