
Cumhurbaşkanı Ersin Tatar, Kıbrıs Türk Tabipleri Birliği’nin (KTTB) 23. Genel Kurulu’na katıldı. Cumhurbaşkanı Tatar, Genel Kurul’un açılışında yaptığı konuşmada, Covid-19 pandemi sürecinde, olağanüstü koşullarda gösterdikleri fedakar çalışma ve başarıdan dolayı tüm sağlık çalışanlarına teşekkür ederek, “Hepinize hürmet ederim” dedi.
Pandemi sürecinde doğru kararlar alıp, önce sağlık sonra ekonomi diyerek bugünlere gelindiğini ifade eden ve Sağlık Bakanı ile ekibine teşekkür eden Cumhurbaşkanı Tatar, “Bütün dünyaya Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nde böyle sıkıntılı bir süreci çok iyi yönetebilecek bir kapasitenin olduğunu gösterebildik. Bu da işte devlet olmanın bir erdemi, devlet olmanın bir gereğini yapabilmek, buna göre bütün dünyaya buradan mesaj vermek bizler için çok anlamlıydı, çok önemliydi. Hep birlikte bunu başardık. Bütün emeği geçenlere yürekten teşekkür ediyorum” diye konuştu.















