En Ust
Menü Altı
Menü Altı
Genelİç HaberlerManşetSon Dakika

Güneyde 1 can kaybı daha!

Kıbrıs’ın güneyinde artan vakalar nedeniyle kısa süre önce pandemi hastanesine dönüştürülen Mağusa’daki referans hastanesinde tedavi görmekte olan 92 yaşındaki kadın bu sabaha karşı hayatını kaybetti. Böylece son 48 saat içerisinde yeni tip koronavirüs nedenli can kayıpları 4’e yükseldi.
Rum haber kaynakları, 92 yaşındaki kadının kronik rahatsızlıkları bulunmakla birlikte ölüm sebebinin yeni tip koronavirüs olduğu bilgisini geçti.
Bu arada, Güney’de koronavirüs tanısı ile tedavi görmekte olan hasta sayısı 54’e ulaştı. Yataklı tedavi görenler arasında 15 yaşında bir genç de bulunuyor.

(TAK)

Diğer Haberler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir




Enter Captcha Here :

Başa dön tuşu