En Ust
Menü Altı
Menü Altı
Genelİç HaberlerManşetSon Dakika

Su, dün itibari ile yeniden depolara verilmeye başlandı

Su İşleri Dairesi, Türkiye’den temin edilen suyun, dün itibari ile yeniden depolara verilmeye başlandığını bildirdi.

Daireden yapılan açıklamaya göre, Güzelyurt ve Mesarya Ovası Sulama İletim Yapıları (tarımsal su) işi kapsamında Geçitköy Pompa İstasyonu’nda yürütülen çalışmalar planlandığı şekilde tamamlandı.

Çalışmaların tamamlanmasının ardından Türkiye’den temin edilen su, dün itibari ile yeniden depolara verilmeye başlandı.

Diğer Haberler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir




Enter Captcha Here :

Başa dön tuşu