En Ust
Menü Altı
Menü Altı
Genelİç HaberlerKıbrısManşet

New York Zirvesi’nde ana oturumuna geçildi

New York Zirvesi’nde ana oturumuna geçildi

New York’ta düzenlenen “Genişletilmiş Formatlı Gayri Resmi Toplantı” 5+1 formatındaki ana oturumla devam ediyor.

Birleşmiş Milletler (BM) ev sahipliğinde New York’ta gerçekleşen Kıbrıs Konulu Genişletilmiş 5+1 Formatlı Gayri Resmi Toplantıda 5+1 formatındaki ana oturuma geçildi.

BM Merkezi, 27. katında KKTC saatiyle 18:30-20:30 saatleri arasında gerçekleşecek oturum iki saat sürecek.

Ana oturumda BM Genel Sekreteri Antonio Guterres açılış konuşması gerçekleştirecek. Heyet başkanlarının konuşmalarının ardından görüşme bölümüne geçilecek.

Cumhurbaşkanı Tatar’ın, Guterrres ile 1+1 formatında 21:40-22:15 saatleri arasında öğle yemeği yemesinin ardından kapanış oturumu ise 22:15-23:45 saatleri arasında ise 5+1 formatında yapılacak.

 

Oturumdan önce basına açık aile fotoğrafı çekildi.

Diğer Haberler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir




Enter Captcha Here :

Başa dön tuşu