En Ust
Menü Altı
Menü Altı
Genelİç HaberlerManşetSon Dakika

Güney Kıbrıs’ta koronavirüsten iki can kaybı daha

Rum Sağlık Bakanlığı, bugün yaptığı açıklamada yeni tip koronavirüs tedavisi görmekte olan iki kişinin daha hayatını kaybettiğini duyurdu.
Rum Sağlık Bakanlığı, referans hastanesi “Mağusa Hastanesinde” nde tedavi gören 85 yaşındaki adamın dün akşam geç saatlerde,  Limasol Hastanesinde tedavi gören 54 yaşındaki  kadının ise bugün sabaha yakın Kovid-19 nedeniyle hayatını kaybettiğini açıkladı.
85 yaşındaki adamın, Limasol’daki “Sokratio Melathro” Huzurevinde kaldığı da belirtildi.
Güney Kıbrıs’ta son birkaç günlerde ölenlerin sayısı 10’a yükseldi.

Diğer Haberler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir




Enter Captcha Here :

Başa dön tuşu